quinta-feira, 22 de outubro de 2009

Guilty Pleasures II

O guilty pleasure de hoje é dedicado aos Queen
Today's guilty pleasure is dedicated to Queen



Na mesma altura que eu gostava dos ABBA também gostava dos Queen. Na altura mantinha para mim mesma pois todos os miúdos gozavam de quem gostasse de bandas e música feita antes de nascerem (A minha irmã por exemplo é uma dessas pessoas. Ela não ouve os clássicos e goza comigo por ouvir clássicos). Porquê? Qual é o mal de gostar dos clássicos? APRECIEM BOA MÚSICA NÃO A PORCARIA QUE OUVE AGORA PORRA!!! (ok acabei de soar muito como os velhinhos ... medo, muito medo)

At the same time I liked ABBA I also liked Queen. At the time I kept it to myself because all the kids made fun of those who liked bands and music made before they were born (My sister for example is one of those people. She doesn't listen to classics and makes fun of me for listening to classics). Why? What's wrong with liking the classics? APRECIATE GOOD MUSIC AND NOT THE JUNK THAT IS ON NOWADAYS DAMN IT!!! (ok I just sounded like old people ... I'm scared, very scared)


Estas são as minha canções favoritas dos Queen
These are my favorite songs from Queen


- We will rock you -





- Don't stop me now -




- Killer Queen -




 

- Show must go on -

2 comentários: